Citate: Tahereh Mafi-Spulberă-mă (Atingerea lui Juliette volumul unu)

by 14.4.14 0 comentarii
„NU MĂ POŢI ATINGE”,
îi şoptesc.

MINT,
e ceea ce nu-i spun.

EL MĂ POATE ATINGE,
e ceea ce n-o să-i spun niciodată.

TE ROG, ATINGE-MĂ,
e ceea ce vreau să-i spun.

Dar când oamenii mă ating, se întâmplă anumite lucruri.

Lucruri ciudate.

Lucruri rele."

"-Atinge-ma.
 Si e aproape spulberat.
 Fata mea e in mainile lui si buzele mele sunt pe buzele lui si ma saruta si eu sunt oxigen si el de-abia asteapta sa ia o gura de aer. Trupul lui e aproape cu totul peste al meu, imi trece prin par, cealalta aluneca in jos pe trupul meu, strecurandu-se pe dupa genunchi ca sa am traga mai aproape, mai sus, mai tare. Ma saruta pe gat ca in extaz, o energie electrica ma aprinde, imi da foc. Mai am putin si explodez de incantare. Vreau sa ma cufund in el, sa-l percep cu toate cele 5 simturi, sa ma inec in valurile de minune care-mi invaluie existenta.
 Vreau sa gust din peisajul trupului sau. " 

“Suntem hraniti cu minciuni, deoarece, fiindca le credem, ne fac sa fim mai slabi, mai vulnerabili, mai maleabili. Depindem de altii pentru mancare, sanatate, subzistenta. Asta ne paralizeaza. Face din noi oameni lasi. Din copiii nostri niste sclavi. E timpul sa ne razvratim”

”-Cum de-ai aflat că-l poți atinge?Vreun fel  de experiment îngrozitor?
Sper că nu roșesc.
  -Unde e locul ăla în care ne duci?
  -De ce schimbi subiectul?
Rânjește. Sunt sigura ca rânjește. Totuși, refuz să mă uit la el.
  -Poate că poți să mă atingi și pe mine. Ce-ar fi să-ncerci?
  -Nu vrei să te ating.
  -Poate că vreau.
În mod sigur rânjește.
  -Poate că ar trebui s-o lași în pace înainte să-ți bag glonțul ăla înapoi în picior,se oferă Adam.
  -Îmi cer scuze – n-are voie un bărbat singur să facă o mișcare, Kent? Poate că sunt cu adevărat interesat. Poate c-ar trebui să te dai naibii la o parte și să o lași să vorbească în numele ei.
Adam își trece o mână prin păr. Mereu aceeași mână. Mereu prin păr. E agitat. Frustrat. Poate chiar stânjenit.
  -Eu tot nu sunt interesată, îi reamintesc pe un ton tăios.
  -Da, dar să nu uităm că asta – arătă spre fața lui distrusă – nu e pe vecie.
  -Ei bine, atunci nu sunt interesată pe vecie.”

Kenji injura, sangereaza pana ramane fara blesteme si se duce impiedicandu-se spre baie, tinandu-se de nas.”

„- Ești sigura cs nu esti nebuna?
- Nu. Imi las capul intr-o parte. Nu sunt sigura.”

„Si totusi, el nu stie cs sunt un monstru secretul meu.”


 "Am incercat din rasputeri sa nu ma mai gandesc la el. 
  Am incercat din rasputeri sa-i uit chipul.
   Am incercat din rasputeri sa-mi scot din minte acei ochi albastri dar il cunosc il cunosc il cunosc au trecut 3 ani de cand l-am vazut ultima oara.
   Nu l-as putea uita niciodata pe Adam."

"-Nu vreau sa ma atingi, il mint. 
  -N-ai de ales. 
Nu vrea sa se uite la mine.
  -Intotdeauna am de ales."

"-Iubire, nu confunda curajul cu prostia. Sti ca n-ai mancat nimic de multe zile. 
Ceva se frange in rabdarea mea,
  -Mai degraba as muri decat sa mananc din mancarea ta si sa te aud spunandu-mi iubire, ii zic eu, apoi imi inclestez maxilarul. 
 Adam isi scapa furculita din mana."(Warner si Juliette) :D

"Corpul lui se apropie din ce in ce mai tare si imi dau seama ca sunt atenta doar la papadiile care sufla dorinte in plamanii mei, Imi deschid ochii, iar el isi linge buzainferioara timp de o fractiune de secunda, si ceva in creierul meu explodeaza. 
  Ma sufoc. Ma sufoc. Ma sufoc. "


"-Juliette
Vocea lui imbratiseaza literele numelui meu cu atata blandete, ca mor de 5 ori in acea secunda. Fata lui e o mare de seninatate. "


"Trag cu ochiul la trasaturile lui, la zambetul stramb pe care vreau sa-l savurez, la culoarea din ochii sai pe care as folosi-o ca sa pictez un milion de tablouri/ Urmaresc linia maxilarului sau coborand pe gat pana in varful claviculei; memorez dealurile si vaile sculptate ale bratelor lui, perfectiunea trunchiului."


"Paseste mai aproape. Isi inclina capul. Se uita lung la buzele mele, analizandu-ma intr-un fel cu totul nou. 
  -Promisiunile mele nu valoreaza prea mult, iubire, sopteste el. Sau ai uitat?
  7 centimentri in fata. Mana lui pe talia mea. Repiratia lui calda si dulce pe gatul meu. 
  -Sunt un mincinos desavarsit."


"Ii soptesc numele. 
  Si el respira mai tare decat mine si deoadata buzele lui sunt pe gatul meu si ma sufoc si mor si ma agat de bratele lui si ma atinge ma atinge ma atinge si eu sunt tunet si fulger si ma intreb cand naiba o sa ma trezesc.
   O data, de doua ori, de o suta de ori buzele lui imi gusta ceafa si intreb daca e posibil sa mor de extaz. Imi intalneste privirea doar ca sa-mi cuprinda fata in mainile lui, iar eu rosesc de placere si durere si imposibilitate.
  -Voiam sa te sarut de atat de multa vreme"

"-De ce, Adam? De ce-ti pasa? De ce vrei sa m-ajuti? Nu inteleg...nu stiu de e ai dori sa-ti risti viata...
   Dar apoi ma cuprinde cu bratele si ma trage spre el atat de aproape, si buzele ii sunt langa urechea mea si imi rosteste numele o data, de doua ori, si habar n-avea ca pot sa ma aprind atat de repede. Gura ii zambeste lipita de pielea mea."

"Imi ating obrajii si examinez suprafata reflectorizanta, privind imaginea unei fete  care imi este straina si deopotriva familiara. Fata imi este mai trasa si mai palida, pometii mai inalti decat imi aminteam, sprancenele asezate deasupra a 2 ochi mari, nici albastri, nici verzi, ci o combinatie intre cele doua culori. Pielea mi-e inrosita de caldura si de ceva numit Adam.Buzele imi sunt prea roz. "

"Fratele lui. 
   Incerc sa nu par prea agitata. Incerc sa-i zambesc baiatului care imi studiaza fata si jalnicele buzati de material care de-abia imi mai acopera trupul. (...)
  -Ma bucur sa te cunosc, reusesc sa ingaim.
James isi inclina capul intr-o parte.
  -Deci, asa te imbraci tu mereu?
  As vrea sa mor putin." 

LECTURĂ PLACUTĂ!

Unknown

Developer

Hi, I'm Biliana, the author of Wanderlust blog.Passionate about books,filmmaking and literature,I created this blog to share with you my favourite books, quotes and channels.Enjoy.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu