Citate:Stephen Chbosky-Jurnalul unui dolescent timid

by 20.4.14 0 comentarii

“I don’t know if you’ve ever felt like that. That you wanted to sleep for a thousand years. Or just not exist. Or just not be aware that you do exist. Or something like that. I think wanting that is very morbid, but I want it when I get like this. That’s why I’m trying not to think. I just want it all to stop spinning.” 


“Deci presupun că suntem cine suntem dintr-o mulţime de motive. Şi poate că nu vom şti niciodată o mare parte din ele. Dar chiar dacă nu avem puterea de a alege de unde venim, încă putem alege încotro ne îndreptăm. Încă putem face diverse lucruri. Şi putem să ne simţim în regulă referitor la ele.”

”Nu ştiu dacă te-ai simţit vreodată astfel. Că îţi doreai să dormi sute de ani. Sau pur şi simplu, să nu exişti. Sau doar să nu conştientizezi că exişti. Sau ceva de genul. Cred că să vrei asta e foarte morbid, dar e ceea ce îmi doresc când ajung aşa. De aceea încerc să nu gândesc. Îmi doresc doar ca totul în vâltoarea asta să se oprească.“


“And I thought about how many people have loved those songs. And how many people got through a lot of bad times because of those songs. And how many people enjoyed good times with those songs. And how much those songs really mean. I think it would be great to have written one of those songs. I bet if I wrote one of them, I would be very proud. I hope the people who wrote those songs are happy. I hope they feel it's enough. I really do because they've made me happy. And I'm only one person.” 


”Câteodată este mult mai ușor să nu știi unele lucruri.”

 ”E simplul fapt că nu vreau să fiu doar pasiunea cuiva. Dacă cineva mă place, vreau să mă placă pe mine, ce reprezint eu cu adevărat, nu cine cred ei că sunt. Şi nu vreau să ţină asta în ei. Vreau să îmi arate, ca să pot simţi şi eu.”

”Vreau doar să ştii că eşti foarte special..şi singurul motiv pentru care îţi spun asta e pentru că nu ştiu dacă altcineva a făcut-o vreodată.

”Nici măcar nu-mi amintesc anotimpul. Îmi amintesc doar cum mergeam între ei şi simţeam, pentru prima dată, că aparţinundeva. ”

”- Care e cartea ta preferată?
  - Ultima pe care am citit-o.”

”Cândva, acest moment nu va fi decât o altă poveste.”


“It's much easier to not know things sometimes. Things change and friends leave. And life doesn't stop for anybody. I wanted to laugh. Or maybe get mad. Or maybe shrug at how strange everybody was, especially me. I think the idea is that every person has to live for his or her own life and than make the choice to share it with other people. You can't just sit their and put everybody's lives ahead of yours and think that counts as love. You just can't. You have to do things. I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. And I'm going to figure out what that is. And we could all sit around and wonder and feel bad about each other and blame a lot of people for what they did or didn't do or what they didn't know. I don't know. I guess there could always be someone to blame. It's just different. Maybe it's good to put things in perspective, but sometimes, I think that the only perspective is to really be there. Because it's okay to feel things. I was really there. And that was enough to make me feel infinite. I feel infinite.” 


”Există fotografia asta..care e..frumoasă. Ar fi imposibil să descriu cât de frumoasă este, dar voi încerca. Dacă asculţi piesa ”Asleep”, şi meditezi la acele zile drăguţe cu vreme bună, care te fac să îţi aminteşti anumite lucruri, şi te gândeşti la cei mai frumoşi ochi pe care i-ai văzut vreodată, şi plângi şi acea persoană te sprijină, atunci cred că vei vedea această fotografie.“


”Chestiunea e că, unele fete chiar cred că pot schimba băieţii. Şi ce e amuzant…chiar dacă reuşesc să îi schimbe, după ajung să se plictisească. Nu mai au nicio provocare rămasă. Fetelor trebuie doar să le acorzi un timp pentru a se gândi la o nouă modalitate de a acţiona, asta e tot. Unele dintre ele îşi vor da seama imediat. Altele mai târziu. Unele niciodată. Nu mi-aş face griji prea mari în legătură cu asta. ”

”Am închis ochii pentru că nu vroiam să am cunoștință de nimic altceva decât de îmbrățișarea ei.”
Charlie from perks of being a wallflower,    I feel the same way most of the time because I cant let go of the past and i dont have control over the future
”...oamenii care tot timpul încearcă să controleze situaţiile se tem că dacă nu fac asta, nimic nu va ieşi aşa cum îşi doresc ei.”

”Am fost foarte recunoscător că am putut auzi asta din nou. Pentru că, presupun că toţi uităm câteodată. Şi cred că fiecare e special în felul lui. Chiar cred asta.”


”Mă uitam la fotografii şi am început să mă gândesc că a fost un timp când acestea nu reprezentau doar amintiri.”

”Dacă îţi pasă de cineva, ar trebui să-ţi doreşti să fie fericit. Chiar dacă vei ajunge să fii lăsat pe dinafară.”

Unknown

Developer

Hi, I'm Biliana, the author of Wanderlust blog.Passionate about books,filmmaking and literature,I created this blog to share with you my favourite books, quotes and channels.Enjoy.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu