Recenzie si citate:Kerstin Gier Culorile dragostei #3 Verde de smarald

by 19.4.14 0 comentarii
“- Gwendolyn, eu nu te-am silit să faci nimic, am dreptate? Dimpotrivă - m-am purtat cu tine execrabil de destul de multe ori.
Mă holbam la el mută.
- Și eu ar trebui să-ți fiu recunoscătoare pentru asta?
- Bineînțeles că nu, spuse el. Sau poate că da.
- Ei, asta-i acuma!
Îmi aruncă o privire scurtă.
- De ce le plac fetelor tipii care se poartă cu ele de rahat?
Băieții drăguți nu sunt nici pe jumătate la fel de interesanți.” 

       RECENZIE:
       Cu inima frântă după ce Gideon îi mărturisește că și-a folosit farmecul asupra ei pentru a o cuceri așa cum îi spusese Contele de Saint-Germain, Gwen găseşte alinare în orele vorbite la telefon împreună cu Leslie, prietena ei cea mai buna, în băi lungi în care împrumută produsele extrem de scumpe ale mamei ei și în cercetări privind cronograful.
       Gideon reuşeşte să colecteze sânge de la aproape toţi călătorii în timp, Gardienii fiind foarte aproape de a pune mâna pe magia cronografului care se va deschide numai când cercul este complet. Gwen călătorește în continuare în trecut într-o cameră ascunsă unde ar trebui să-și facă temele, însă ea se întâlnește cu bunicul ei pentru a face un plan în urma căruia să-l împiedice pe Conte să pună mâna pe Piatra Filozofala din Cronograf.
       Înainte să se întoarcă în timpul ei, bunicul acesteia îi oferă o carte în care se află următorul mister pentru Gwen, însă aceasta este codată tocmai pentru ca nimeni să nu-și poată da seama de intâlniriile celor doi, mai ales acum că Charlotte este din ce în ce mai hotarâtă să îi facă probleme.

  “- Știai că eu și Gideon am fost inițiați în Krav Maga?

Charlotte mai făcu încă un pas înspre mine, iar eu am făcut automat unu înapoi.
- Nu, dar tu știai că arăți acuma precum veverița din Ice Age?
- Poate avem noroc și Krav Maga e o obscenitate de-aia inofensivă, spuse Xemerius. Cam cum e Kamasutra! Ha, ha! Chicoti el. Scuze, dar cele mai bune glume îmi vin când mă aflu în situații extreme.
- Krav Maga este o tehnică israeliană de luptă corp la corp foarte eficientă, mă informă Charlotte. Cu o singură mișcare aș putea să te lovesc cu piciorul fix în plexul solar sau să-ți rup gâtul.

     Cu ajutorul lui Rafael, fratele mai mic al lui Gideon, Gwen găseşte un cufăr ascuns de către bunicul ei și reuşeşte să-l ascundă de ochii curioşi ai lui Charlotte și ai bunicii ei doar cu ajutorul mătuşii ei, fraţilor mai mici și a domnului Bernard, valetul lor.
      Cufărul misterios ascunde chiar Primul cronograf pe care Lucy și Paul îl furaseră cu cațiva ani în urmă și fugiseră cu el în trecut pentru a nu fi găsiţi, motiv pentru care nu se  mai pot întoarce în prezent.
      Când sosește momentul balului mult așteptat de la conacul  Pimplebottom, Gwen este decisă să reziste în fața Contelui și a farmecelor lui precum și să treacă indifereantă la vederea lui Gideon împreună cu grațioasa Lady Lavinia care găseşte cele mai nepotrivite momente să leșine în brațele lui.
      In timpul balului lordul Alastair își trimite oamenii pe urmele călătorilor în timp pentru a-i ucide și pentru a scăpa lumea de niște "demoni ca ei". Ingrijorată pentru Gideon care trebuie să lupte împotriva mai multor bărbati,Gwen încearcă să-l ajute dar este străpunsă de o floretă așa cum spune legenda. Rubinul va muri din iubire pentru Diamant.


“Pieptul meu încă se mai ridica și mai cobora, iar pielea-mi era acoperită de broboade mărunte de sudoare, dar nu era exclus ca Darth Vader și lordul Alastair să aibă dreptate. La urma urmei, pluteam deja prin aer ca o particulă minusculă și sclipicioasă de praf, iar de pe chipul celei rămase jos dispăruse și cea mai mică urmă de culoare. Până și buzele-mi deveniseră cenușii.
Lui Gideon începură să-i curgă lacrimile pe obraz. Continua să-mi apese rana cu ambele mâini. Cu toată forța lui.
-Rămâi cu mine, Gwenny, nu mă părăsi, șoptea întruna, și de-odată nu am mai văzut nimic, în schimb am simțit din nou podeaua dură de sub mine, durerea surdă din stomac și toată greutatea corpului meu. Am inspirat adânc cu un hârâit și am știut că nu mai aveam forța pentru a mai trage încă o dată aer în piept.
Voiam să-mi deschid ochii, pentru a-l privi pe Gideon pentru ultima oară, dar n-am reușit.”
“Cei ce sunt iubiți nu pot muri,

Căci dragostea înseamnă nemurire.”

PĂREREA PERSONALĂ:
     Ultima carte a trilogiei"Culorile dragostei" este și cea mai captivantă. Nu numai că aflăm sfârșitul poveștii, ceea ce ascunde cu adevarat cronograful, despre cele mai misterioase personaje Lucy și Paul precum și motivul pentru care cei doi horătărasc că este cel mai bine să fugă cu el în trecut.
      Aflăși ceea ce înseamnă "Magia corbului" pe care o deține Gwen și de care era atat de interesat Contele de Saint-Germain la inceput. Finalul este și el unul cu totul neașteptat dar care cu siguranță o să fie pe placul tuturor.
       Cat despre Charlotte, durerea pe care i-o lasă iubirea pentru Gideon o să-i păteze serios imaginea perfectă, iar cantatul pe mese la petreceri devine un mod prin care ea își alină sufletul. Despre Rubin și Diamant se pot spune că legendele se mai și înșeală.

Unknown

Developer

Hi, I'm Biliana, the author of Wanderlust blog.Passionate about books,filmmaking and literature,I created this blog to share with you my favourite books, quotes and channels.Enjoy.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu