Capitolul 6- It's getting harder to show it, I'm feeling hot to the touch

by 11.7.14 0 comentarii
       Poţi simţi muzica cum te învăluie, cum te topeşte ca să te îngheţe mai târziu cu un ritm mai alert. Simţi ritmul care bate la unison cu pulsul tău şi şti că eşti unde trebuie, şti că te distrezi, şti că te poţi lăsa în voia simţurilor.
       Vocea plină a lui Jay-z care fredonează este acompaniată de ţipete nebune şi excentrice. În aer se simte un iz bizar, un fum uşor care pluteşte parcă printre cuvintele lui Jay  direct spre nările noastre. Iarbă. Într-un colţ al încăperii un sfeşnic în stil grecesc aşezat pe o masă care aduce mai mult a altar pentru ofrande, stă îmbrăţişat de flori , din centrul lui provenind acel fum halucinant care promite plăceri nelimitate şi extaz până în măduva oaselor.
       Privirea îmi alunecă prin camera plină de adolescenţi cu un nivel de hormoni prea ridicat. Trupuri încolăcite acoperă canapeaua mare, scaunele din jurul barului sunt şi ele ocupate de petrecăreţi deja ameţiţi, iar pe scări pot vedea două tipe care au preferat să vină deja drogate şi băute acum zăcând lungite pe trepte. Mă simt mult prea descoperită, prea expusă, aşa că privesc prin jur în căutare de cunoscuţi. 
      Matt stă sprijinit de fereastra întredeschisă ţinându-şi mâinile încrucişate în jurul pieptului, în timp ce două roşcate se agaţă de-a lungul corpului său bine lucrat. Cea tunsă scurt îşi unduieşte şoldurile în faţa lui, atingându-l mai din greşeală, mai intenţionat pe piept, în timp ce cealaltă îi masează umerii şi execută mişcări lascive lipită de el. Matt arată foarte bine în perechea lui uzată de blugi şi în tricoul pollo alb care îi scoate în evidenţă muşchii proeminenţi. Ochii lui tulburători privesc dincolo de cele două fete pe care de altfel le ignoră dar de care nu se descotoroseşte.
      Merg la masa cu aperitive încercând să-mi şterg din minte imaginea celor două târfuliţe care îşi trec unghiile însângerate peste spatele lui Matt. I-au unul dintre paharele cu răcoritoare preparate de Fay şi îmbunătăţite de invitaţi, 50% vodkă, 10% JB, 10%suc de piersici şi restul alte câteva băuturi tari care să anime petrecerea deja mult prea nebună. Miros paharul şi nu prea îmi place combinaţia aşa că tind să îl pun înapoi, dar când văd ce-i în jurul meu mă răzgândesc şi îl dau pe tot peste cap. Mare greşeală. Imediat simt cum îmi alunecă pe gât şi ameninţă să îmi ardă esofagul.
         -Sper că micuţa mea surpriză a ajuns cu bine la tine.
         Fay stă în faţa mea într-o rochie verde cu două numere mai mici care îi presează sânii dându-le o formă rotundă şi îmi zâmbeşte din spatele unei măşti verzi în degrade care se asortează perfect cu bucata de material de pe ea.
         -Mda presupun că surpriza ta îl includea pe Eric nu?
        Îmi zâmeşte jucăuş după care se lasă trasă în mulţime de o pereche de mâini osoase învelite în catifea roşie.
        Părăsesc centrul petrecerii şi ies pe terasă unde plămânii mei pot respira în tihnă aerul proaspăt de noiembrie.
     Piscina lui Fay a devenit în mai puţin de jumătate de oră de când mă aflu aici o adevărată mlaştină. Tipii din echipa de fotbal au concurat unul împotriva altuia arătându-şi pectoralii lucraţi în timp ce săreau cu măştile pe faţă în piscină, iar acum bucăţi din hainele/măştile/alte obiecte vestimentare le plutesc deasupra apei.
         Maşina lui Eric de care sper să nu mai dau niciodată s-a ales cu parbrizul spart din cauza unor petrecăreţi mai high care doreau să-şi arate adevăratul potenţial, de fraieri probabil.
      Un ''OH'' ademenitor pluteşte dinspre boxe iar vocea inconfundabilă a Rihannei zguduie terasa. Aris stă cocoţată pe masa de afară ţinând în mână un microfon şi încercând să imite vocea Rihannei, lucru care înnebuneşte audienţa. ''I got a secret that I wanna show you OH'' . Fiecare cuvânt pe care-l rosteşte primeşte la schimb câte o sărutare pe piele de la Chace care s-a urcat lângă ea pe masă şi care îi înlănţuie trupul cu al lui. Rujul ei de un roz închis se întinde în jurul buzelor imediat ce Chace o sărută cu pasiune întrerupânu-i reprezentaţia spre dezamăgirea ascultătorilor înfocaţi nu de vocea ei, ci de cuvintele fierbinţi pe care le rosteşte.
       -Arăţi bine, un tip înalt cu o mască neagră îmbogăţită doar de o dungă aurie îmi ţipă la ureche, apoi îşi ridică puţin opera neagră de pe faţă ca să-l pot recunoaşte.
       -Şi cam ce avem noi aici?
      Mă examinează din cap până-n picioare. Erin a ales pentru mine o rochie neagră scurtă şi mulată cu mâneci lungi, tocuri imense negre care îmi dau 12 cm în plus şi piesa de rezistenţă, o mască  neagră  care îmi lasă la vedere doar buzele şi puţin din obraji.
        -Ar trebui să fiu ceva anume? Răspunsul îmi părăseşte buzele imediat şi simt nota de flirt din glasul meu. Prea tare alcoolul pentru mine.
        Cam începe să râdă zgomotos, apoi se apropie de mine uşor, lăsându-mi spaţiu pentru retragere dacă doresc. Nu mirose a alcool, nici fumul de ţigară nu s-a prins de hainele lui, doar o uşoară aromă de prospeţime. Îmi prinde panglica cu care mi-am legat masca iar eu vreau să mă dau înapoi, dar sunt înţepenită.
        -Salutare Cam. Camille apare în spatele lui şi îl cuprinde de talie cu braţele ei lungi şi subţiri învelite în catifea roşie.
        Ţinuta ei este aidoma celei pe care o poartă Fay. O rochie în nuanţa coral Cu pene roşii şi portocalii la tiv şi o masă de asemenea cu pene şi mult auriu. Se roteşte din spatele lui şi dintr-o mişcare ajunge între noi.
       -Mamă petrecerea a început de jumătate de oră şi tu deja porţi mirosul unui tip pe piele. Ce fată rea eşti tu nu? Miroase aerul din jurul meu şi plescăie din limbă ridicându-şi sprâncenele vopsite mult prea puternic.
        -Am vărsat parfum pe mine din greşeală, oricum trebuie să plec distracţie plăcută. Mă apropii de ea şi trag o gură de aer, apoi îi şoptesc la ureche. Se pare că pe tine nu a pus nimeni ochii, stai liniştită, poate găseşti ceva până dimineaţă şi cu asta am plecat mândră de replica mea şi de paharul plin de alcool care îmi dă curaj.
        În jurul meu aceleaşi trupuri fierbinţi îşi fac de cap pe ritmul suav în care ne scaldă muzica. Vocea Rihannei continuă să bubuie în difuzoare şi să lanseze câte o dorinţă în aer, fiecare cuvânt pe care îl rosteşte fiind imitat cu exactitate de buzele tipilor fie ei băuţi sau nu.
        Dansuri senzuale,rochii prea scurte şi prea mulate, o mână jucăuşă care se strecoară în crăpătura rochiilor, o alta care zgârie lacomă un abdomen, versurile au luat control asupra oamenilor şi odată cu ele drogurile şi alcoolul.
        O zăresc pe Erin dansând alături de doi tipi pe care nu i-am mai văzut până în seara asta. Îşi lipeşte mâinile de trupurile amândurora apoi îi trage spre ea şi îi sărută pe rând oferindu-le câte o porţie din ea amândurora. După ce termită se alătură mulţimii şi cântă ''Your skin, just skin, I'm loving your skin''. Înlemnesc când o văd. Erin este mai mereu timidă în faţa tipilor şi preferă să iasă la întâlniri doar cu cei pe care-i cunoaşte de foarte mult timp. 
         Mai i-au un pahar şi beau lacomă pentru a mă linişti şi pentru a mă alătura petrecerii. Când unul dintre partenerii lui Erin se întoarce cu faţa spre mine văd o pereche de ochi goi fără pupile  sau iris, dinţi negri alungiţi pe care îi apropie excesiv dse mult de gâtul transpirat al lui Erin. Nu mă mai pot mişca. Erin se întoarce spre el şi îl prinde într-un sărut pasional. El îşi ridică mâinile cu vene proeminente şi vineţii şi le strecoară în decolteul ei adânc.
         Îmi feresc privirea şi merg spre Aris, dar mă opresc imediat ce o văd purtată într-un vals lent nepotrivit pe ritmul curent. Un păr şaten ascunde o altă pereche de ochi goi. Un zâmbet sinistru cu dinţi de culoarea cărbunelui pluteşte spre mine. Fac imediat cale întoarsă şi mă blestem în minte pentru că am băut porcăria aia. Conştiinţa îmi zbiară în urechi spunându-mi să dau afară alcoolul ăla sau ce o fi el.
         Merg la bucătărie şi caut după lămâi sau orice aş putea găsi acru.
     -Prea mulţi oameni pentru tine? Sar imediat ce mă atinge pe umăr. Matt apare în spatele meu şi îmi zâmbeşte. Acel zâmbet. De ce eşti aşa încordată?                  -Nu te mai furişa aşa bine?
      -Hai să plecăm de aici. Îmi întinde mâna iar eu o apuc imediat.
       Ce îmi doresc cel mai mult acum este să plec cât mai departe de locul ăsta şi să beau o ceaşcă de ciocolată caldă ca să-mi revin.
       -Matt fetele. Erin a băut, muuult iar Aris este pe vreo masă cu doi tipi nu le putem lăsa aici.
      -Uite cum facem, mergem la o plimbare, tragi şi tu puţin aer, te relaxezi şi apoi ne întoarcem după ele.
       Îmi ţine uşa deschisă în timp ce eu mă strecor pe lângă el.
        -Unde mergem? Chiar nu conta unde mergeam, dar vroiam să alung liniştea stânjenitoare dintre noi.
   -E o surpriză aşa că lasă totul în seama mea. Accelerează şi zâmbeşte pentru sine. 
        Stomacul meu şi-a găsit cel mai nepotrivit moment să zbiere protestând la curbele de pe drum care îi provoacă o stare neplăcută, alături de cele două pahare de alcool.
      -Mai avem mult? Şti stomacul meu nu a mâncat de mult şi am şi băut jumătate de pahar de alcool aşa că nu vreu să-ţi spun ce o să urmeze.
        -Au fost două şi după ce se întâmplă pe acolo, arată spre abdomenul meu, tind să cred că ai băut ceva şi pe ascuns.
        -Uite tu te alegi cu cina iar eu... ridică o sprânceană, aştept să-mi faci o propunere de nerefuzat.
        -Şti este o chestie numită bunătatea sufletului iar eu speram să fac apel la a ta, clipesc des şi mă uit la el cu cei mai mari ochi pe care îi pot face.
        -Păi să vedem, tu primeşti mâncare şi îţi potoleşti micuţul monstru, îmi pune mâna pe abdomen, degetele lui mişcându-se jucăuş de-a lungul lui şi gâdilându-mă, în timp ce eu stau cu buza umflată şi te prives, îmi pare rău să te informez dar aici tu faci abstracţie de la ''bunătatea sufletului''.
       Îmi cuprinde talia cu mâna liberă şi mă gâdilă din nou, iar eu mă simt din ce în ce mai jenată şi sper să nu simtă cum îmi încond abdomenul de fiecare dată când îşi plimbă arătătorul peste el.
      -Şti...dar fraza lui a rămas neterminată.
       În spatele nostru o maşină se apropie periculos de noi. Nu părea nimic obijnuit la ea când am zărit-o prima dată, însă acum când ne loveşte dintr-o parte lucrurile au o nouă perspectivă de care eu nu sunt deloc încântată şi după înjurăturile lui Matt el nici atât.
       Maşina noastră ricoşează la dreapta cât pe ce să iasă de pe şosea, însă cu o mişcare bruscă a volanului, Matt o aduce din nou pe direcţia normală.
        -Ţine-e bine şi leagă-ţi centura de siguranţă! Pe frunte încep să-i apară broboade de sudoare în timp ce se chinuie să echilibreze maşina şi să scape de... de cine încearcă să ne omoare sau ce naiba ar încerca să facă.
        -Cine sunt ăia? zăresc trei bărbaţi mătăhăloşi dar nu le pot deosebi chipurile.
        -La naiba nu ştiu! Este stresat iar eu nu-l ajut.
        Matt face un viraj puternic la dreapta când în faţa noastră se iveşte o curbă, după care înjură ceva dar în aşa fel încât să nu pot să-i disting cuvintele.
       În mai puţin de 100 de m suntem la ieşirea din oraş iar urmăritorii noştri nu dau semne că ăsta ar fi capătul de linie. Unde da-i de poliţie când ai nevoie de ea. O altă bufnitură loveşte maşina noastră şi zdrobeşte portiera lui Matt în timp ce bucăţi de geam spart se împrăştie peste tot pe noi. Profitând de ocazie şoferul maşinii negre se izbeşte de noi producând inevitabilul. Încercarea lui Matt de a trage de volan şi de a ne ajuta a fost degeaba.
       Începem să ne rostogolim odată cu maşinaieşind pe şosea. Simt cum trupul mi se roteşte la nesfârşit şi cum mă izbesc pe rând de portieră, de bord şi de scaun. Vreau să ţip dar plămânii nu mă lasă să mai trag aer. Vreau să plâng dar nici asta nu pot. La o altă rotire a maşinii geamul de la portiera mea se face zob iar o parte din cioburi îmi pătrund prin piele şi dor atunci pot ţipa. Nu simt durere dar ştiu că mai târziu o voi simţi, dacă va mai exista un mai târziu pentru noi.
      Ultima rotire şi ne oprim. Matt ţipă. Nu înţeleg ce spune. Auzul m-a răsit. Durerea începe să mă cuprindă însă doar artificial probabil pentru că ştiu că trebuie să simt durere. 
         O umbră se apleacă spre mine, trage de centura de siguranţă şi mă desprinde. Ţip când mă ridică şi mă scoate din maşină şi îmi doresc să mă lase cât mai repede jos. ÂMă pune jos iar eu încerc să-mi mişc picioarele dar nu reuşesc. Mă panichez. Ştiu că mâna dreaptă este ruptă pentru că am căzut pe ea de şase ori în timp ce se rostogolea maşina.
        -Trezeşte-te! Vocea cuiva îmi ţipa puternic în faţă ca un ecou. 
        Matt tremură la fel de tare ca şi braţele lui în timp ce mă scutură. Fiecare atingere de-a lui îmi provoacă durere, în timp ce somnul mă amorţeşte, aşa că aleg să dorm. Noapte bună lume, sper că ne vom revedea.

Unknown

Developer

Hi, I'm Biliana, the author of Wanderlust blog.Passionate about books,filmmaking and literature,I created this blog to share with you my favourite books, quotes and channels.Enjoy.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu