Recenzie și citate: Jennifer L. Armentrout-Obsidian (Seria LUX volumul întâi)

by 12.4.15 0 comentarii
“I captured her cheeks, pulling her back to my hungry mouth. Man, I couldn’t get enough of her taste, of how she gave it right back to me on all fronts. Her hands went to the button on my jeans.
There was a cracking sound in the house. Most likely something had just went up in flames.”

Descriere:
NEW YORK TIMES BESTSELLER 
O CĂLĂTORIE CAPTIVANTĂ DE LA PRIMA PÂNĂ LA ULTIMA PAGINĂ.
Începuturile sunt întotdeauna dificile.
Când ne-am mutat în Virginia de Vest, chiar înaintea ultimului meu an de liceu, mă resemnasem să am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet şi teribil de multă plictiseală… până când am dat cu ochii de vecinul meu sexy, înalt şi cu ochii de un verde straniu. Lucrurile păreau deja să meargă mai bine.
Şi pe urmă a deschis gura.
Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne în ţelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă şi Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mişcare a mâinii, ei bine, ceva… neaşteptat se întâmplă.
Vecinul meu extraterestru sexy a lăsat o urmă pe mine.
Da, aţi auzit bine. Extraterestru. Se pare că Daemon şi sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor să le fure abilităţile, iar atingerea lui Daemon mă face să strălucesc asemenea luminilor din Las Vegas.
Singurul fel în care pot rămâne în viaţă în toată povestea asta este să stau cât mai aproape de Daemon, până când amprenta vrăjii extraterestre dispare de pe mine.
Asta dacă nu-l omor mai întâi.
 
“But no matter where I went, what I was running from would still be with me—Kat. She wasn’t just back in the house, in that bed. She was with me now, inside me. And there was no outrunning that.” 

Recenzie:
Înainte să încep această serie am auzit foarte mult despre ea, pe alte bloguri pe care le urmăresc, pe rețele de socializare și ma ales pe Goodreads și am zis că ar trebui să îi acord și eu o șansă. Dar când am citit mai atent și am văzut că este vorba despre extraterești, serios extratereștrii. Deja îmi și imaginam cine știe ce grozăvie SF care nu are nimic legat de realitate, dar totuși i-am dat o șansă și așa am ajuns să o îndrăgesc.

Obsidian a fost una dintre primele cărți fantasy pe care le-am citit și le-am îndrăgit imediat (desigur am citit cartea în engleză). Acțiunea este antrenantă, personajele sunt imprevizibile și au acea carismă de care te îndrăgosteși imediat. Momentele amuzante mereu prezente în carte precum și replicile uneori acide iar alteori pline de haz fac din Obsidian o lectură plăcută care te ține în vraja ei. Toate acestea m-au făcut să aștept cu nerăbdare continuarea și am și avut de așteptat, dar a meritat.

Katy este acel gen de persoană de care te atașezi imediat ce intri în contact cu el. Amuzantă, inteligentă, mereu cu o replică pregătită care să te lase fără cuvinte și o mare iubitoare de cărți, ea reușește să se adapteze de-a lungul cărții unor situații neobișnuite și să se treacă peste ele. Cu un caracter puternic și o fire ambițioasă, ea este mai mult independentă, demonstrând că adevărata putere nu stă în forță fizică sau mai știu eu ce puteri, ci în tăria de caracter pe care ți-o formezi tu ca persoană.

“He was a jerk. Moody. But there had been brief moments that I’d spent with him—like a nanosecond—when I thought I might have seen the real Daemon. At
least a better Daemon. And that part made me curious. And the other side, the jerky one, yeah, that part didn’t make me curious.
It sort of excited me.”-Katy

Daemon este acel personaj arogant, acel băiat chipeș, conștient de frumusețea lui, care crede că totul planează în jururl său (parțial adevărat). Sarcastic și carismatic, la fel ca și Katy știe mereu ce să spună și mai exact când să spunăAre un fel aparte de a se juca cu cuvintele, de a le modela, astfel încât cărțile să fie mereu de partea lui și el să fie cel care câștigă

“You probably even dream about me.” His gaze lowered to my mouth. I felt my lips part. “I bet you even write my name in your notebooks, over and over again, with a little heart drawn around it.”-Daemon

Pentru a putea trece peste moartea cumplită a tatălui ei, Katy se mută împreună cu mama sa într-un orășel din Virginia. Fără prieteni cu care să iasă și care să o ajute să treacă mai ușor peste moartea tatălui ei, fără internet, în special fără blogul ei și cu o casă întortocheată, Katy este brusc ”aruncată” ca să spun așa într-o altă lume. Decisă să iasă cumva din monotonia zilelor plictisitoare, ea le fac o vizită noilor ei vecini pentru a primi câteva indicații despre noul oraș. Și de aici începe totul.
Aparent acei vecini perfecți care par să nu aibă defecte sunt niște extratereștri, dar nu acei gen de extratereștri-omuleți verzi. Luxenii sunt ființe pașnice care nu-și doresc altceva decât să aibe o viață liniștită pe pământ, departe de problemele cauzate de dorința de putere, probleme care le-ar putea cauza chiar moartea. Daemon și Dee sunt frații luxeni, o altă față a perfecțiunii care s-au ascuns pe pământ pentru a nu fi uciși și pentru a nu li se fura puterea. Datorită celor doi viața fetei se va schimba pentru totdeauna.

Seria LUX este acel gen de serie fenomen care face ravagii imediat ce este lansată pe piață, primind o mulțime de recomandări și recenzii favorabile din partea criticilor. 



Unknown

Developer

Hi, I'm Biliana, the author of Wanderlust blog.Passionate about books,filmmaking and literature,I created this blog to share with you my favourite books, quotes and channels.Enjoy.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu