Citate:Destine la limită Katie McGarry

by 13.4.15 0 comentarii

„Te iubesc. Fiecare părticică din mine mă implora dureros să i-o spun. Am privit-o în ochii ei frumoşi şi am ştiut că o iubesc mai mult decât pe mine însumi. Ştiam asta de mai multe săptămâni, dar nu puteam să rostesc cuvintele. Rostirea cuvintelor… făcea ca Echo să devină oficială. Făcea ca ataşamentul pe care ştiam deja că-l am faţă de ea să devină real. Şi totuşi, era real şi era oficial. Iar eu, un pămpălău, pentru că nu pronunţam cuvintele. Spune-le. Spune-le şi gata! Am inspirat grăbit, am deschis gura, după care am închis-o şi mai repede la loc. Nu. Nu aici. O s-o duc într-un loc drăguţ. Într-un loc frumos. Poate din nou la fântâna părinţilor mei.”

“The worst type of crying wasn't the kind everyone could see--the wailing on street corners, the tearing at clothes. No, the worst kind happened when your soul wept and no matter what you did, there was no way to comfort it. A section withered and became a scar on the part of your soul that survived. For people like me and Echo, our souls contained more scar tissue than life.”

”Te iubesc suficient de mult încât să nu te fac niciodată să alegi.”

“If you’re scared, tell me. If you need to cry and scream, then do it. And you sure as hell don’t walk away from us because you think it would be better for me. Here’s the reality, Echo: I want to be by your side. If you want to go to the mall stark naked so you can show the world your scars, then let me hold your hand. If you want to see your mom, then tell me that too. I may not always understand, but damn, baby, I’ll try.”

„Ameţită din cauza emoţiilor, m-am clătinat spre dreapta. Noah a făcut un pas mic spre mine, călăuzindu-mă în acelaşi timp spre el printr-o apăsare blândă pe spate. Nu voiam să-l ating, dar îmi doream să aud răspunsul şi aveam nevoie să mă sprijin pe cineva. O singură dată – doar de data asta – am să mă sprijin pe el. Mi-am lăsat muşchii să se destindă, în timp ce el îmi pieptăna cu degetele cârlionţii care-mi atârnau lângă omoplaţi.”-Echo

„— Eşti un mincinos, s-a stropşit ea. Pentru că singura posibilitate ca să se împace cu mine cineva este să mă iubească. Să mă iubească într-adevăr şi suficient cât să nu-i pese să sunt vătămată. Tu nu iubeşti pe nimeni. Tu doar faci sex. Şi-atunci, cum ai putea dori să fii cu mine?
Mă caracterizase perfect. Eu nu iubeam pe nimeni. Ba nu! Adică, nu-i iubeam decât pe fraţii mei. Iar Echo merita ceva mai bun. Mai bun decât mine.
O singură şansă. Încearc-o, sau du-te acasă. Sărut-o şi riscă o legătură, sau las-o şi stai să priveşti cum un alt tip se bucură de ce-ar fi putut să-ţi aparţină.”-Noah

„ ”Spune-mi că m-ai ales pe mine, Echo.
Şi-a umezit buzele. Ochii aceia verzi ardeau la foc mocnit, chemându-mă spre ea.
” Te-am ales pe tine.
Pentru prima oară după trei ani, arcul permanent încordat din măruntaiele mele s-a destins.
”N-o să regreţi niciodată. Ţi-o promit.
Şi, lăsându-mi mâinile să i se plimbe uşor peste curbura taliei, m-am aplecat spre trupul catifelat. O doream. Toată. Numai că Echo merita ceva mai mult decât un fior rapid şi ceva mai bun decât un tip ca mine. Totul trebuia să decurgă lent şi calculat. Voiam s-o înnebunesc cu fiecare mişcare şi cu fiecare sărut, astfel încât fiecare gând al ei să se întoarcă totdeauna la mine. Iar eu nu aveam să mai ating vreodată pe altcineva fără să mă gândesc la ea. Îi promisesem că ea va fi mai mult şi aveam nevoie să-mi ţin promisiunea asta.”

“I wrote about the person I love most, my older brother, Noah. We don't live together so I wrote what I imagine he does when we're not together."
"And what is that?" prodded the stout man. 
"He's a superhero who saves people in danger, because he saved me and my brother from dying in a fire a couple of years ago. Noah is better than Batman." The crowd chuckled. 
"I love you, too, lil'bro.”

Unknown

Developer

Hi, I'm Biliana, the author of Wanderlust blog.Passionate about books,filmmaking and literature,I created this blog to share with you my favourite books, quotes and channels.Enjoy.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu